Tροφές που αυξάνουν το λίπος στην κοιλιά – Με ποιες να τις αντικαταστήσετε

Tροφές που αυξάνουν το λίπος στην κοιλιά – Με ποιες να τις αντικαταστήσετε

Ο προφανής ένοχος για τη συσσώρευση λίπους στην κοιλιά είναι τα τηγανητά και τα γλυκά.
Υπάρχουν όμως και υγιεινές τροφές που δεν σας περνούν από το μυαλό, οι οποίες συμβάλλουν στην αύξηση της περιμέτρου της μέσης.

Δείτε παρακάτω ποιες τροφές ευθύνονται για το επίμονο λίπος στην κοιλιά και με ποιες υγιεινές επιλογές μπορείτε να τις αντικαταστήσετε.

Μπάρες δημητριακών: Οι περισσότερες μπάρες που κυκλοφορούν στο εμπόριο περιέχουν πολλή ζάχαρη και πρωτεΐνη σόγιας, συστατικά που προκαλούν φούσκωμα και λίπος στην κοιλιά. Έρευνες επιβεβαιώνουν τη σύνδεση της υπερβολικής πρόσληψης ζάχαρης και του σπλαχνικού λίπους. Προτιμήστε κράκερ ή ψωμί ολικής αλέσεως με αβοκάντο, το οποίο είναι πλούσιο σε καλά μονοακόρεστα λιπαρά και αποτρέπει την απότομη αύξηση του σακχάρου στο αίμα.

Αλλαντικά: Σαλάμια, μπέικον, λουκάνικα και όλα τα κατεργασμένα κρέατα πρέπει να αποφεύγονται, καθώς αυξάνουν τα επίπεδα φλεγμονής, λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε τρανς, κορεσμένα και ωμέγα-6 λιπαρά οξέα. Αντικαταστήστε τα με τροφές που περιέχουν καλά ωμέγα-3 λιπαρά, όπως ο άγριος σολομός, ο λιναρόσπορος και οι σπόροι τσία.

Χυμοί φρούτων: Περιέχουν πολλή ζάχαρη, ακόμη και όσοι φέρουν την ένδειξη «χωρίς προσθήκη ζάχαρης». Υπολογίζεται ότι τα 250ml ενός τυποποιημένου φρουτοχυμού έχουν την ίδια ζάχαρη με την αντίστοιχη ποσότητα αναψυκτικών, δηλαδή περίπου 24 γραμμάρια. Αντί φρουτοχυμού επιλέγετε τσάι με μέντα ή άλλα αφεψήματα βοτάνων που ωφελούν την υγεία και αδυνατίζουν.

Αλκοόλ: Ένα ποτήρι κρασί αραιά και πού δεν βλάπτει, η συχνή κατανάλωση ωστόσο, αυξάνει τα επίπεδα φλεγμονής και την περίμετρο της μέσης, ειδικά των ανδρών. Ταυτόχρονα επιβραδύνει την καύση του λίπους. Αντί αλκοολούχων ποτών, φτιάξτε δροσιστικά και θρεπτικά smoothies με τσάι και λαχανικά, όπως αγγούρι, σέλινο, σπανάκι και μαϊντανό, που αποτρέπουν την κατακράτηση υγρών.

Τυρί και γαλακτοκομικά: Πολλοί άνθρωποι δυσκολεύονται να χωνέψουν τα γαλακτοκομικά. Η άπεπτη λακτόζη τροφοδοτεί τα κακά βακτήρια στο έντερο και οδηγεί σε αύξηση του σπλαχνικού λίπους. Περιορίστε την κατανάλωση τυριών και γαλακτοκομικών και αυξήστε τις τροφές με προβιοτικά όπως το μίσο, το ξυνολάχανο, το κεφίρ.

Πηγή: onmed.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Το σχόλιό σας καταχωρήθηκε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί Cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία. Διαβάστε τους όρους εδώ. Δέχεστε τους όρους πατώντας στο κουμπί Αποδοχή.