«Επικίνδυνες Μαγειρικές»- Και είναι ο έρωτας μια τυχαία ή μια μοιραία συνάντηση;

«Επικίνδυνες Μαγειρικές»- Και είναι ο έρωτας μια τυχαία ή μια μοιραία συνάντηση;

Γράφει η Κατερίνα Φραγκουλάκη

Και είναι ο έρωτας μια τυχαία ή μια μοιραία συνάντηση; Εκείνη η φλόγα, η εσωτερική ανάγκη που φέρνει σε επαφή τους ανθρώπους, τις σάρκες, τη σκέψη και την επιθυμία σε όλη της το μεγαλείο. Από ποια στιγμή του χωροχρόνου εξαρτάται ; Και κατά πόσο αυτή η στιγμή συνδέεται με το πεπρωμένο των ανθρώπων και το τελικό ερωτικό «πάντρεμα» τους που τους οδηγεί στην υπέρτατη ηδονή που δεν είναι άλλη από την εξάρτηση και την ερωτική υποταγή. Την υποταγή του Θέλω!

Στη σκηνή του θεάτρου Αλκμήνη παρακολούθησα την παράσταση «Επικίνδυνες Μαγειρικές», τη θεατρική εκδοχή του ομότιτλου μυθιστορήματος του Ανδρέα Στάικου, σε σκηνοθεσία: Κερασία Σαμαρά και με τους εξαιρετικούς ηθοποιούς: Κωνσταντίνο Τζούμα, Ζαχαρία Ρόχα, Μαργαρίτα Πανουσοπούλου, Άρη Παπαδημητρίου.

Δυο εραστές, μια ερωμένη, -η πέτρα του σκανδάλου- και ένας άνδρας που κινεί τα νήματα. Ένα πάθος που πρωταγωνιστεί και μια εσωτερική ερωτική οδύνη, ένα απωθημένο που προσπαθεί να βρει ψυχή, ψυχές, σάρκα και οστά και μια «στέγη» μέσα στη φυσική ύλη του ανθρώπου, που δεν είναι άλλη από το σώμα για να ηρεμήσει… Ηρεμεί όμως ο έρωτας; Ηρεμεί το πάθος και τι συμβαίνει τελικά όταν τα σώματα συναντιούνται; «Ξεγυμνώνουν» τις επιθυμίες πετούν τις μάσκες και έρχονται κοντά; Ποια μνήμη μετά από αυτή τη τυχαία ή μοιραία συνάντηση μένει δυνατή στο χωροχρόνο και κατά πόσο όλοι οι άνθρωποι είμαστε σε θέση να υποταχτούμε στα πάθη μας ή στο πάθος που απλόχερα προσφέρει η ίδια η ζωή;
Δύο άνδρες ανακαλύπτουν τυχαία ότι έχουν την ίδια ερωμένη και η ιστορία ξεκινάει. Ποιος τελικά θα κερδίσει μια δυνατή θέση στο ερωτικό της παιχνίδι;Και οι δυο πρωταγωνιστές (Ρόχας- Παπαδημητρίου) χρησιμοποιούν ως όπλο του τη μαγειρική…
Πως η αλήθεια αποκαλύπτεται; Και πως τα υλικά ενός καλομαγειρεμένου πιάτου ταυτίζονται με την ανάμνηση, αποκτούν δικό τους όνομα, εικόνα, και μια περίεργη αίσθηση μυρωδιάς μέσα στο χρόνο; «Ο σύζυγος έχει υποχρεώσεις, οι εραστές δικαιώματα»… και μια ερωμένη που ζει τις στιγμές της. Που ζει. Μια γυναίκα που θέλει να ζήσει. Χωρίς αναστολές, ταμπέλες, πρέπει και ταμπού. Άλλωστε ο κάθε άνθρωπος είναι ξεχωριστός, ξεχωριστό και το πάθος του, ξεχωριστές και οι επιθυμίες του. Τα προσωπικά όρια όμως, ο καθένας από εμάς σίγουρα τα επιλέγει.

«Αγκαθωτές πριγκίπισσες ή Αγκινάρες αλά Πολίτα»;….Παρακολουθώντας την παράσταση θα δώσετε τη δική σας απάντηση.
Μια παράσταση που άξια κέρδισε το θερμό χειροκρότημά μας μέσα στην κατάμεστη αίθουσα.

Την ερμηνεία του Ζαχαρία Ρόχα θα τη χαρακτήριζα συγκλονιστική και αν θα έβλεπα την παράσταση για δεύτερη φορά θα τον χειροκροτούσα με το ίδιο πάθος! Του Άρη Παπαδημητρίου ιδιαίτερη. Σε ταξιδεύει μέσα από το ρόλο του στην ψυχή ενός ευαίσθητου άνδρα, ευγενικού, ονειροπόλου. Ενός νεαρού που ερωτεύεται με πάθος. Εξαιρετική η ερμηνεία του Κωνσταντίνου Τζούμα.. εισπράττοντας  δικαιολογημένα το χειροκρότημά μας. Η Μαργαρίτα Πανουσοπούλου, ερμήνευσε με ιδιαίτερο μεράκι το ρόλο της κερδίζοντας τις εντυπώσεις μας.

Στο τιμόνι της σκηνοθεσίας η κα. Κερασία Σαμαρά που δημιούργησε μια παράσταση άξια να μιλούν με τα πιο θερμά λόγια οι φίλοι του θεάτρου!

Οι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΜΑΓΕΙΡΙΚΕΣ είναι η θεατρική εκδοχή του ομότιτλου μυθιστορήματος του Ανδρέα Στάικου που έχει μεταφραστεί σε 34 γλώσσες, έχει ανέβει στην Comédie-Française στο Παρίσι, καθώς και σε πολλά άλλα θέατρα του κόσμου και έχει μεταφερθεί με επιτυχία στον κινηματογράφο.

 

Banner Επαγγελματικός Κατάλογος

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Το σχόλιό σας καταχωρήθηκε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί Cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία. Διαβάστε τους όρους εδώ. Δέχεστε τους όρους πατώντας στο κουμπί Αποδοχή.