Πώς να εντάξουμε την άσκηση στην καθημερινότητα μας

 

Δεν είναι και λίγες οι φορές που συχνά ακούω στη δουλειά μου δικαιολογίες όπως ,δεν γυμνάζομαι γιατί δεν έχω χρόνο, δεν μπορώ, βαριέμαι, αργώ να φύγω από την δουλειά μου, δεν προλαβαίνω κτλ. Μην μου πείτε ότι και εσείς δεν το έχετε πει; Λίγο πολύ όλοι μας όταν κάτι δεν μας αρέσει βρίσκουμε ένα σωρό πατήματα για να τα αποφύγουμε. Ποιόν όμως κοροϊδεύουμε;Τον εαυτό μας. Αφού όλοι πολύ καλά γνωρίζουμε πώς όταν κάτι πραγματικά θέλουμε και χρόνο βρίσκουμε, και τα προγραμματίζουμε και όλα τα προλαβαίνουμε και με όρεξη τα κάνουμε.

Πρέπει να επισημάνω ότι την γυμναστική και κατ επέκταση την άσκηση δεν την συναντάμε μόνο στα γυμναστήρια ή σε κάποιους διαμορφωμένους χώρους εκγύμνασης. Σίγουρα στους χώρους αυτούς υπάρχουν πολλές επιλογές με αρκετά είδη αερόβιας άσκησης και όχι μόνο , ώστε ο καθένας να μπορεί να επιλέξει αυτό που του ταιριάζει και να το κάνει με όρεξη και ζήλο και όχι ως καταναγκασμό.

Παρόλα αυτά η άσκηση βρίσκεται μέσα στην καθημερινότητα μας, στο σπίτι μας, στη δουλειά μας, στη βόλτα μας. Για αυτό λοιπόν θα πούμε κάποιους εύκολους τρόπους που απευθύνεται σε όλους  ανεξαρτήτως ηλικίας και φύλου ,για το πώς θα εντάξουμε την άσκηση στην καθημερινότητα μας.

  • Τώρα που ανοίγει ο καιρός ,πώς θα σας φαινόταν να κάνετε ένα περίπατο στο πάρκο της γειτονιάς σας, από το να κάθεστε στον καναπέ του σπιτιού σας και να βλέπετε τηλεόραση;30΄ ήπιας έντασης είναι αρκετή για να βελτιώσετε την φυσική σας κατάσταση, την λειτουργία της καρδιάς σας, να δυναμώσετε τις αρθρώσεις σας και το καρδιαγγειακό σας σύστημα , ενώ συμβάλλει στην μείωση της αρτηριακής πίεσης και της χοληστερόλης, την οστεοπόρωση και να περιορίσει τον κίνδυνο της καρδιακής νόσου.Τα οφέλη είναι πολλαπλά, όπως η αίσθηση της ευεξίας-ευτυχίας που επιτυγχάνονται με τις εκκρίσεις των ενδορφινών ορμονών, η αυτοπεποίθηση ,η σωματική και ψυχική υγεία κτλ. Για αυτό το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να φορέσετε τα αθλητικά σας παπούτσια και να ξεκινήσετε τον περίπατο σας είτε μόνος σας είτε με παρέα.
  • Μήπως μένετε σε κάποιο όροφο στην πολυκατοικία σας; Μια πολύ καλή λύση θα ήταν να αφήσουμε για λίγο το ασανσέρ και να ξεκινήσουμε να ανεβοκατεβαίνουμε τα σκαλιά της οικοδομής μας καθότι με αυτό τον τρόπο και την αντοχή μας βελτιώνουμε, και τους μύες των ποδιών μας γυμνάζουμε και τον οπίσθιο γλουτιαίο μας δυναμώνουμε. Let’s do it!
  • Αν η δουλειά σας απαιτεί να χρησιμοποιείται καθημερινά το αυτοκίνητο ,έχετε σκεφτεί (τώρα που και η βενζίνη έχει ακριβύνει) μήπως να το παρκάρετε κάποια τετράγωνα πιο μακριά ώστε να περπατάτε λίγο περισσότερο;  Θα ήταν πολύ λειτουργικό ειδικά αν  η δουλειά σας είναι καθιστική.
  • Το σαββατοκύριακο όλοι το περιμένουμε με ανυπομονησία ,άλλοι για ξεκούραση ,άλλοι για ψώνια, άλλοι για βόλτα για οτιδήποτε. Τι θα λέγατε αν η βόλτα σας ήταν στην θάλασσα και αντί να πίνετε μόνο τον freddo σας στην ξαπλώστρα να κολυμπούσατε για 20’ τώρα που αρχίζει να καλοκαιριάζει;

Το κολύμπι προσφέρει μυϊκή δύναμη και τόνωση, αυξημένη ευκαμψία και ελαστικότητα, μειώνει τις πιθανότητες για διαβήτη, καταπολέμα το άγχος και προσφέρει θετική ενέργεια ενώ αυξάνει τις πιθανότητες για επιμήκυνση της ζωής.

Η γυμναστική ,εκτός του ότι αποδεδειγμένα μπορεί να φτιάξει την διάθεση μας περισσότερο από κάθε τι, μας βοηθάει να βελτιώσουμε την φυσική μας κατάσταση ,να αποδεχτούμε και να αγκαλιάσουμε το σώμα μας.

Τρόποι υπάρχουν πολλοί!H θέληση όμως; Η επιλογή δική σας…

Alessandra Trainer

 

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Το σχόλιό σας καταχωρήθηκε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί Cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία. Διαβάστε τους όρους εδώ. Δέχεστε τους όρους πατώντας στο κουμπί Αποδοχή.