Νέα 24ωρη δωρεάν τηλεφωνική γραμμή από τον ΔΕΔΔΗΕ για τους καταναλωτές

Θα λειτουργεί όλο το 24ωρο και θα δέχεται κλήσεις από κινητά και σταθερά τηλέφωνα

Σε λειτουργία έθεσε ο Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ ) τη νέα δωρεάν τηλεφωνική γραμμή που αφορά την εξυπηρέτηση των καταναλωτών αλλά και την αναγγελία βλαβών.

Πρόκειται για τον αριθμό 800 400 4000 που λειτουργεί όλο το εικοσιτετράωρο και δέχεται κλήσεις χωρίς χρέωση τόσο από κινητό όσο και από σταθερό τηλέφωνο.

Εκτός από την τηλεφωνική εξυπηρέτηση, οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα μέσα από το deddie.gr να διεκπεραιώσουν ένα πολύ μεγάλο εύρος αιτημάτων τους, για παράδειγμα από αίτηση για έλεγχο μετρητή, μέχρι νέα σύνδεση και αίτημα χορήγησης νυχτερινού μετρητή.

Για τη διευκόλυνσή τους οι καταναλωτές μπορούν να ολοκληρώσουν ταχύτερα τα αιτήματά τους με την καθοδήγηση του ψηφιακού βοηθού (chat bot).

Ταυτόχρονα, για αναγγελία βλάβης, πέρα από τη σχετική εφαρμογή στο site, οι πολίτες μπορούν να κατεβάσουν το mobile app του ΔΕΔΔΗΕ (για iOS και Android) και να καταχωρήσουν τη βλάβη τους από το κινητό τους τηλέφωνο, μέσα σε λίγα λεπτά.

«Η πλήρης ψηφιοποίηση όλων των υπηρεσιών, αποτελεί πάγια δέσμευση του ΔΕΔΔΗΕ, με γνώμονα τη βελτίωση της εμπειρίας των πολιτών και την απλοποίηση όλων των διαδικασιών για την ταχύτερη ικανοποίηση των αιτημάτων τους», αναφέρει ο σε ανακοίνωση του ο Διαχειριστής.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Το σχόλιό σας καταχωρήθηκε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί Cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία. Διαβάστε τους όρους εδώ. Δέχεστε τους όρους πατώντας στο κουμπί Αποδοχή.