Πιερρακάκης: Ψηφιακά η ανανέωση διπλώματος οδήγησης

Τι ανακοίνωσε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Ψηφιακά μέσω πλατφόρμας θα γίνεται η ανανέωση του διπλώματος οδήγησης μέσα στην εβδομάδα, ανακοίνωσε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης.

Θα πρέπει να τονιστεί ότι σε σχέση με την ανανέωση διπλώματος γίνονται περίπου 210.000 ανανεώσεις τον χρόνο οι οποίες υλοποιούνται με μια τυποποιημένη διαδικασία.

Ενώ θα πρέπει να ανανεώνονται περιοδικά οι άνω των 65 ετών κάθε τρία χρόνια, οι άνω των 80 ετών κάθε δύο χρόνια και οι επαγγελματίες κάθε πέντε χρόνια.

Αυτά πλέον αποτελούν παρελθόν καθώς η διαδικασία θα γίνεται μέσω πλατφόρμας, θα συναντά κάποιος τους γιατρούς για τις απαιτούμενες εξετάσεις, αλλά όλα θα γίνονται μέσω sms κι ενημέρωση για την πορεία της αίτησης με τρόπο ψηφιακά σχεδιασμένο.

Ο κ. Πιερρακάκης σημείωσε πως στο ψηφιακό μας πορτοφόλι, στο wallet του κινητού μας θα έχουμε την ταυτότητά μας, την άδεια οδήγησης αλλά και το βιβλιάριο υγείας των παιδιών μας. «Το κινητό μας μετατρέπεται σε στοιχείο ταυτοποίησής μας και τα στοιχεία ταυτοποίησης γενικά είναι χρήσιμο να νοούνται ως υπηρεσίες.

Αυτό που θα κάνουμε είναι να φτιάξουμε μια στοχευμένη υπηρεσία με τις υφιστάμενες ταυτότητες και τα διπλώματα οδήγησης και να τα προσθέσουμε στο wallet των κινητών. Η ιδέα είναι να έχουμε μια εφαρμογή ψηφιακού πορτοφολιού, wallet, ώστε να διευκολύνεται ο πολίτης με έναν ασφαλή τρόπο να έχει αυτά τα στοιχεία και μάλιστα με πρόσθετες μέριμνες προσωπικών δεδομένων».

Ταυτόχρονα και το βιβλιάριο υγείας των παιδιών θα προστεθεί στο wallet του κινητού, καθώς πρόκειται για «μια ευρύτερη ψηφιακή στρατηγική της υγείας. Η ιδέα εδώ είναι να ψηφιοποιήσουμε τα δεδομένα του ιατρικού μας φακέλου για διευκόλυνση και για μεγαλύτερη ασφάλεια στην αλληλεπίδρασή μας με το σύστημα υγείας.

Άρα, χρειαζόμαστε ένα σύστημα που θα υπενθυμίζει στους γονείς ότι έχει έρθει η ώρα του εμβολιασμού του παιδιού ή θα έχει μια αυτοματοποιημένη καταγραφή έτσι ώστε, αν τύχει κάτι, να έχει κάποιος ειδικός συστήματος υγείας αυτόματη πρόσβαση στα δεδομένα εκείνα τα οποία χρειάζεται να έχει πρόσβαση για να μας βοηθήσει».

Όσον αφορά στις ψηφιακές υπογραφές, επισήμανε ότι θα διατεθούν δωρεάν περισσότερες από 650.000 ψηφιακές υπογραφές εντός Ιανουαρίου σε στοχευμένες επαγγελματικές ομάδες, όπως για παράδειγμα σε δικηγόρους, συμβολαιογράφους, διαχειριστές επιχειρήσεων, λογιστές. «Είναι μια πολύ σημαντική υπηρεσία στον πολίτη και στον επαγγελματία» κατέληξε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Το σχόλιό σας καταχωρήθηκε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί Cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία. Διαβάστε τους όρους εδώ. Δέχεστε τους όρους πατώντας στο κουμπί Αποδοχή.