
Εταιρείες κινητής τηλεφωνίας: Όλες οι αλλαγές στις χρεώσεις των συνδρομητών!
Ποιες ανατροπές φέρνει ο νέος κανονισμός που ενέκρινε η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων
Τέσσερις είναι οι βασικές βελτιώσεις που επιφέρει ο νέος κανονισμός.
Η δεύτερη σημαντική βελτίωση για τα συμβόλαια στις τηλεπικοινωνίες, είναι ότι με τον νέο κανονισμό, στην περίπτωση που ο καταναλωτής καταγγείλει νωρίτερα ένα δεσμευτικό για τον ίδιο συμβόλαιο, η αποζημίωση για το υπόλοιπο του χρόνου δέσμευσης, θα υπολογίζεται με βάση τη πραγματική χρέωση.
Με τον υφιστάμενο κανονισμό, ο πάροχος θεωρητικά έχει το δικαίωμα, μετά από τη λήξη της σύμβασης, να επαναφέρει τις αρχικές ονομαστικές χρεώσεις, δηλαδή να πάρει πίσω τις εκπτώσεις που είχε δώσει πριν 12 ή 24 μήνες, όταν ήθελε να δελεάσει τον καταναλωτή.
Τέλος, η αυτόματη διακοπή συμβολαίου λόγω οφειλών αυξάνει στα 150 ευρώ αντί 100 ευρώ που είναι σήμερα. Επιδίωξη της ΕΕΤΤ με τις ρυθμίσεις αυτές, είναι σταματήσει η μεγάλη στρέβλωση που υπάρχει στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών μεταξύ ονομαστικών και πραγματικών χρεώσεων.
Μία ακόμη αλλαγή που έρχεται με τον νέο κανονισμό στις τηλεπικοινωνίες, έχει να κάνει με το πράσινο αποτύπωμά της βιομηχανίας.
Οι τηλεπικοινωνίες είναι η πρώτη παραδοσιακή βιομηχανία utilities στην Ελλάδα που εισάγει υποχρεωτικά τους ψηφιακούς λογαριασμούς.
Από τις αρχές Ιουνίου, οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι είναι υποχρεωμένοι να στέλνουν ηλεκτρονικά τους λογαριασμούς στους πελάτες του, και προαιρετικά μέσω χαρτιού, για όποιον τον ζητήσει ή υπάρχει πρόβλημα παροχής της ψηφιακής υπηρεσίας.
Η εφαρμογή του μέτρου αναμένεται να δημιουργήσει σημαντικές αντιδράσεις στις ταχυδρομικές υπηρεσίες ενώ προϋποθέτει ο καταναλωτής να διαθέτει ηλεκτρονικό λογαριασμό κ.λπ. Ωστόσο ο πάροχος δεν θα είναι υποχρεωμένος πλέον να στέλνει χάρτινους λογαριασμούς.
Οι παραπάνω, αλλά και αρκετές άλλες, αλλαγές, αναμένεται να ισχύσουν από τις αρχές Ιουνίου και αφού δημοσιευθεί σε ΦΕΚ ο νέος ΓΚΑ που ενέκρινε χθες η ΕΕΤΤ.