Υπενθύμιση για τον τρόπο λειτουργίας των ΚΕΠ λόγω των έκτακτων μέτρων για τον covid- 19 και νέα εγκύκλιος

Κατόπιν οδηγίας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης σχετικά με τη λειτουργία των ΚΕΠ κατά το διάστημα ισχύος των περιοριστικών μέτρων για την αποφυγή διασποράς του κορωνοϊού και λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες επιδημιολογικές συνθήκες, οι οποίες έχουν δημιουργηθεί ανά την επικράτεια και με γνώμονα την προστασία των δημοτών και του προσωπικού, συνεχίζεται από τη Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2021 και μέχρι νεωτέρας, ο έκτακτος τρόπος λειτουργίας των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών και προστίθενται επιπλέον ρυθμίσεις.

Συγκεκριμένα:

«Τα ΚΕΠ θα παρέχουν εξυπηρέτηση μέσω φυσικής παρουσίας αυστηρά μόνο κατόπιν προσυνεννόησης (ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής) και εφόσον κρίνεται από τον Διευθυντή/ Προϊστάμενο του ΚΕΠ ή εν απουσία του, τον υπεύθυνο λειτουργίας, ότι πρόκειται για κατεπείγουσα ανάγκη διεκπεραίωσης αίτησης, η οποία δεν μπορεί να γίνει με οποιονδήποτε άλλο τρόπο.

Για τη νόμιμη μετάβαση του αιτούντος στο ΚΕΠ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η επιβεβαίωση του επείγοντος χαρακτήρα της αίτησης από το αρμόδιο προσωπικό των ΚΕΠ, ενημερώνοντας  τον ενδιαφερόμενο, με κάθε πρόσφορο τρόπο (μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, δυνητικά μηνύματα σε κινητό τηλέφωνο, αποστολή απλής αλληλογραφίας), καθώς αυτό αποτελεί και απόδειξη για τη νόμιμη μετάβαση των πολιτών στις δημόσιες υπηρεσίες, σύμφωνα με το σχετικό ΦΕΚ (Τεύχος Β’ 534).

Πολίτες, οι οποίοι δεν έχουν ακολουθήσει την προηγούμενη διαδικασία, δεν έχουν δικαίωμα εισόδου στα ΚΕΠ πλην αυτών οι οποίοι προσέρχονται για τη διαδικασία προγραμματισμού εμβολιασμού και των δικηγόρων, οι οποίοι εξυπηρετούνται σύμφωνα με τις οδηγίες που έχουν δοθεί ήδη (Οι δικηγόροι εξυπηρετούνται στις δημόσιες υπηρεσίες κατά προτεραιότητα και κατόπιν προηγούμενου ραντεβού.  Σε περιπτώσεις δε που δικηγόροι προσέρχονται στις δημόσιες υπηρεσίες χωρίς προηγούμενο ραντεβού θα εξυπηρετούνται, μόνο εφόσον διασφαλίζεται η απαιτούμενη απόσταση και δεν υπάρχει συνωστισμός εντός της Υπηρεσίας).

Ομοίως, η τηλεφωνική εξυπηρέτηση (τηλεφωνική αίτηση) αφορά μόνο τις αιτήσεις που έχουν επείγοντα χαρακτήρα και δεν απαιτούν συνυποβολή δικαιολογητικών, καθώς και τις αιτήσεις που ενώ απαιτείται συνυποβολή δικαιολογητικών μπορεί αυτή να γίνει με ηλεκτρονικό τρόπο, με επιμέλεια του αιτούντος (σχετική

Επισημαίνεται ότι, ο επείγον χαρακτήρας τόσο της δια ζώσης εξυπηρέτησης κατόπιν ραντεβού, όσο και των τηλεφωνικών αιτημάτων αξιολογείται είτε από τον Διευθυντή/ Προϊστάμενο του ΚΕΠ, είτε εν απουσία του από τον αναπληρωτή του και πρέπει να πληροί τουλάχιστον ένα από τα εξής χαρακτηριστικά: 

  • να αφορά την κάλυψη συγκεκριμένης ανάγκης, η οποία προέκυψε μετά την έκδοση της ΚΥΑ Δ1α/Γ.Π.οικ. 9147/10.2.2021 (ΦΕΚ Β’ 534)
  • να αφορά επείγουσα οικογενειακή ή επαγγελματική ανάγκη
  • να αφορά οποιαδήποτε άμεση ανελαστική προθεσμία. 

Στις υπόλοιπες περιπτώσεις, τα ΚΕΠ μπορούν να εξυπηρετούν, ανεξάρτητα από το επείγον ή μη του αιτήματος, είτε με διεκπεραίωση ηλεκτρονικών αιτημάτων τα οποία υποβάλλονται μέσω της πύλης «ΕΡΜΗΣ», είτε μέσω των θυρίδων, είτε μέσω της πλατφόρμας εξυπηρέτησης μέσω τηλεδιάσκεψης MyKEPLive εφόσον έχουν ενταχθεί σε αυτή.» 

Υπενθυμίζεται ότι τα ΚΕΠ, λόγω των μέτρων για τον covid- 19,  λειτουργούν από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 7:30 π.μ. έως και τις 15:30 μ.μ., με τους πολίτες να προσέρχονται στην υπηρεσία από τις 7:30 π.μ. έως και τις 15:00 μ.μ, ενώ η εξυπηρέτηση των πολιτών από τα ΚΕΠ, τα οποία συμμετέχουν στην πλατφόρμα εξυπηρέτησης μέσω τηλεδιάσκεψης (MyKEPLive), πραγματοποιείται από Δευτέρα έως Παρασκευή από 8:00 π.μ. μέχρι 14.30μ.μ..

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Το σχόλιό σας καταχωρήθηκε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί Cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία. Διαβάστε τους όρους εδώ. Δέχεστε τους όρους πατώντας στο κουμπί Αποδοχή.