Νέες πληροφορίες για το Μετρό στου Ζωγράφου! Ξεμπλοκάρει η γραμμή 4! ΔΕΙΤΕ σε πόσο καιρό θα είναι έτοιμο!

Θα χρειαστούν περισσότερα από οκτώ χρόνια....

Κανονικά προχωρά ο διαγωνισμός για το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας από την Αττικό Μετρό, μετά και τις αποφάσεις του ΣτΕ.

Ο διαγωνισμός για τη νέα γραμμή του μετρό, η οποία με εκτιμώμενο προϋπολογισμό ύψους 1,8 δισ. ευρώ θα αποτελέσει το μεγαλύτερο δημόσιο έργο των επόμενων ετών, είχε διακοπεί από τις αρχές Αυγούστου με απόφαση της εταιρείας, εν αναμονή της εκδίκασης των προσφυγών από το ανώτατο ακυρωτικό δικαστήριο.

Συνολικά η γραμμή 4 θα έχει προϋπολογισμό ύψους 3,8 δισ. ευρώ, μήκος 38 χιλιομέτρων και 35 νέους σταθμούς οι οποίοι πρόκειται να κατασκευαστούν σε τέσσερις ξεχωριστές φάσεις.

Το πρώτο τμήμα της νέας γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας από το Άλσος Βεϊκου έως το Γουδή, θα έχει μήκος 12,8 χιλιομέτρων και περιλαμβάνει την κατασκευή 15 υπόγειων σταθμών.

Το έργο θα αναβαθμίσει σημαντικά το δίκτυο αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας, δεδομένου ότι θα εξυπηρετεί εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες οι οποίοι κατοικούν σε πυκνοδομημένες περιοχές, όπως το Γαλάτσι, την Κυψέλη, τα Εξάρχεια, τα Ιλίσια και την περιοχή του Ζωγράφου.

Δείτε επίσης:

Μετρό: Έτοιμη η νέα γραμμή! Θα περάσει από Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου, Γουδή! Ο χάρτης και τα χρονοδιαγράμματα!

Εκτός από την κατασκευή των 15 σταθμών της πρώτης φάσης, ο προγραμματισμός της Αττικό Μετρό περιλαμβάνει τα εξής τρία τμήματα:

– Τμήμα Β: Γουδή-Μαρούσι-Εθνική Οδός (μήκους 14 χιλιομέτρων και 11 σταθμούς).

-Τμήμα Γ: Ευαγγελισμός-Άνω Ηλιούπολη (μήκους 4,1 χιλιομέτρων και 3 σταθμούς).

-Τμήμα Δ: Άλσος Βεΐκου-Πετρούπολη (μήκους 7,3 χιλιομέτρων και 6 σταθμούς).

Τα υποψήφια σχήματα
Τα δύο υποψήφια σχήματα που διεκδικούν το έργο είναι ΑΒΑΞ – Ghella – Alstom Transport και ΑΚΤΩΡ – Ansaldo – Hitachi Rail Italy. Παράλληλα, έχουν περιθώριο 10 ημερών να ασκήσουν προσφυγές εφόσον θεωρήσουν ότι υπάρχουν λάθη ή παραλείψεις στους φακέλους των τεχνικών προσφορών. Στη συνέχεια έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν προσφυγές και στο ΣτΕ.

Τέλος, υπολογίζεται ότι μετά την ολοκλήρωση της διαγωνιστικής διαδικασίας θα χρειαστούν περισσότερα από οκτώ χρόνια μέχρι να είναι έτοιμο για να ολοκληρωθεί η πρώτη φάση της νέας γραμμής.

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Το σχόλιό σας καταχωρήθηκε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί Cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία. Διαβάστε τους όρους εδώ. Δέχεστε τους όρους πατώντας στο κουμπί Αποδοχή.